Adeptiv lanceert nieuw label insert/expert

Digital customer journey marketinggroep Adeptiv lanceert vandaag insert/expert. Het label richt zich op merken met een hybride- of volledig inhouse marketingmodel en helpt deze bedrijven hun digitale aanwezigheid te optimaliseren.

Het nieuwe label insert/expert is gestart als reactie op een brede vraag in de markt. Steeds meer bedrijven zoeken hulp bij het inhousen van digitale marketing expertise, als aanvulling op de expertise die ze al in huis hebben. Insert/expert biedt de gewenste expertise onder andere op het gebied van digital channel audits, media planning en maturity audits. Op projectbasis, maar ook voor de lange termijn. Zo helpt insert/expert merken om de beste te worden én te blijven op het gebied van digitale marketing.

Sabine Bijleveld, CEO Adeptiv: “Iedere dag zien wij de voor- en nadelen van inhousing voorbij komen; voor merken geeft het een gevoel van controle, transparantie en snelheid, maar tegelijkertijd spelen er ook issues als, hoe zorg ik ervoor dat we top notch werk blijven leveren? Gebruiken we de nieuwste technologieën? Hoe vind én behoud ik mensen? Klopt de strategische visie en hoe houd ik aansluiting bij de markt? Op al dit soort vragen, geeft insert/expert antwoord. En tegelijkertijd kijkt insert/expert wat er geautomatiseerd kan worden, en worden er op die manier ook direct efficiencyslagen gemaakt.”

Adeptiv bestaat uit Kernel, Searchresult en Yourzine en heeft 180 medewerkers. Insert/expert maakt gebruik van alle kennis en ervaring die er binnen Adeptiv al aanwezig is.

Marketing Searchresult

marketing@searchresult.nl