Searchresult voert Online Bestel Onderzoek uit

Searchresult gaat een jaarlijks onderzoek uitvoeren naar gebruikersvriendelijkheid van Online Bestellen.

Dit jaar voeren we dit onderzoek voor het eerst uit.

Elk jaar zal dit onderzoek een andere focus hebben.

Het Online Bestel Onderzoek (OBO) 2009 richt zich op online bestelformulieren van Telecom-aanbieders.

Met het Online Bestel Onderzoek Telecom 2009, uitgevoerd in de La Place in ’s-Hertogenbosch op 4 en 11 december 2008, onderzoekt Searchresult of de online bestelformulieren van een aantal grote Telecom-aanbieders informatief en eenvoudig genoeg zijn.

Daarnaast wordt er gekeken hoe het bestelproces verloopt en wat de invloed van opmaak is op de gebruikersvriendelijkheid.

Ook de gebruikersondersteuning wordt getest.

Op basis van de resultaten stelt Searchresult de do’s en dont’s voor online bestelformulieren van Telecom-aanbieders op.

OBO Telecom 2009 is een Streetwise Eyetrack onderzoek.

Dat betekent dat Searchresult de eyetracker uit het onderzoekslab haalt en ‘live’ op straat onderzoek doet.

Met het jaarlijks terugkerende Online Bestel Onderzoek wil Searchresult een bijdrage leveren aan de kennis over online bestelformulieren.

Nieuwsgierig geworden naar de uitkomsten van Online Bestel Onderzoek Telecom 2009? Binnenkort verschijnen deze op de website!

Searchresult is hét bureau voor zoekmachinemarketing en conversie-optimalisatie. We stellen de bezoeker centraal.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Partners

Read more about our partners