Facebook Premium Ads

De ‘extra’ dag van het jaar stond in het teken van een nieuwe update van Facebook.

Facebook heeft de indeling van de ‘Premium Ads’ aangepast. Door deze aanpassing zullen bedrijven die adverteren meer impact hebben.

Facebook lanceert in vogelvlucht:

  • De Reach generator; dit maakt het mogelijk om gegarandeerd bereik in te kopen.
  • De check-in deals zijn verleden tijd. Facebook lanceert ‘offers’. Bedrijven kunnen hiermee couponcodes verspreiden onder hun fanbase.
  • Grotere formaten voor advertenties.
  • Verschijning van advertenties in de newsfeed.

Facebook zegt dat advertenties die aan de rechterkant van de nieuwspagina en in de newsfeed worden weergegeven gemiddeld 5 tot 10 keer meer betrokkenheid creëren dan advertenties op een andere plaats op de Facebook-pagina.

Daarnaast zal 80% van de advertenties beter onthouden worden door gebruikers, een stijging van 16% van je aantal fans en de koopintentie zal toenemen.

Dat zijn nogal wat beloftes! Premium zal in ieder geval bijdragen aan de hoeveelheid interactie over je merk.

 

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Partners

Read more about our partners