Impact van de nieuwe cookiewet

Wat is de impact van de nieuwe cookiewet op Search Marketing, Web & Apps, E-commerce, E-mail marketing en Social Marketing?

En wat zijn de gevolgen? We hebben een aantal praktische tips en voorbeelden verzameld in een handige whitepaper.

Nederlandse Telecommunicatiewet

Op 5 juni 2012 is de Nederlandse Telecommunicatiewet uitgebreid.

Deze wet verbiedt het om online profielen op te slaan en bezoekersgedrag te tracken zonder expliciete toestemming.

De nieuwe wet wordt ook wel, onterecht, de cookiewet genoemd.

Een misleidende naam, omdat niet alleen voor het plaatsen van tracking cookies toestemming vereist is, maar ook voor alle andere vormen van tracking.

Maar omdat de impact het grootst is op het gebruik van cookies refereer je met de naam ‘cookiewet’ wel meteen naar het directe euvel.

Meer weten?

Meer weten over de “Impact van de nieuwe cookiewet op Search Marketing, Web & Apps, E-commerce, E-mail marketing en Social Marketing”? Download dan de whitepaper.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Partners

Read more about our partners