Client Centre vernieuwd

Searchresult heeft het Client Centre vernieuwd. Niet alleen de vormgeving is nieuw maar vooral de functionaliteit.

Er zijn nu tools beschikbaar die informatie geven over de drie belangrijke peilers bij zoekmachine-optimalisatie:

  • techniek: kan google de site indexeren
  • content: op welke woorden wordt de site vertoond bij Google
  • links: hoeveel inkomende links heeft de website

Daarnaast hebben natuurlijk ook de Google AdWords-rapportagefunctionaliteit via de API van Google.

Naast het periodiek bijhouden van de posities bij Google, wordt er ook gekeken naar inkomende links en geïndexeerde pagina’s.

Er staan nog meer uitbreidingen op stapel die binnenkort beschikbaar komen.

Een andere veel gevraagde uitbreiding is de mogelijkheid om resultaten te kunnen vergelijken met concurrenten, die mogelijkheid is nu toegevoegd.

Daarnaast wordt nu ook automatisch weergegeven welke organisatie in de top 10 van Google domineert op de voor je organisatie belangrijke keywords.

Verder zijn zoekwoorden nu in te delen in subsets zodat sneller en beter te zien wat de veranderingen zijn.

Al klant van het Client Centre, dan wordt er binnenkort contact met je opgenomen over het omzetten van het account naar het nieuwe Client Centre.

Maak je nog geen gebruik van het Client Centre maar wil je er wel meer over weten? Neem contact met ons op, wij leggen u graag de mogelijkheden uit!

UPDATE: per 2014 is het Client Centre weer verder gefinetuned, tot volwaardige Big Data Marketing-tool. Zie Searchresult Insights voor meer informatie.

Marketing Searchresult

marketing@searchresult.nl