Conversational marketing en -commerce

Conversational marketing en -commerce: iedereen heeft er de mond van vol. Maar wat kun je er nu daadwerkelijk mee? Hoe zet je conversational marketing en conversational commerce effectief voor je aan het werk?

Om kansen optimaal te benutten, heb je een weldoordacht plan nodig. Wij helpen je een roadmap te maken. Deze gebruiken we om de juiste keuzes op de juiste momenten te maken, met de gewenste resultaten tot gevolg.

In onze reis naar conversational succes, kunnen we vele onderdelen tegenkomen. Denk hierbij aan dialog design, conversational analytics en voice search.

Dialog design

Inhoudelijk diepgaande gesprekken voeren, is voor de mens al een uitdaging. Laat staan voor een chatbot of ‘slimme’ assistent. Onze specialisten richten de dialoog optimaal in. Zij zorgen ervoor dat er in een gesprek altijd een passende oplossing wordt aangeboden. Zo waarborgen we kwaliteit.

Conversational analytics 

Analyse biedt inzicht. Dit geldt ook voor de communicatie met jouw klanten. Door de spraak- en tekstgestuurde kanalen voortdurend te analyseren, bieden wij inzicht in de cruciale aspecten van waardevolle conversaties. 

Dialog optimization

Conversaties elke dag een beetje beter maken: dat is het doel van onze NLU- en NLP-experts. Zij werken samen met onze gespecialiseerde analisten om jouw kanalen voortdurend te optimaliseren.

Voice search

We weten dat mensen steeds vaker in gesprek zijn met hun devices. Zoekopdrachten worden niet meer ingetypt, maar ingesproken. Wil jij hierop inspelen? Dan helpen onze voice search specialisten je graag.

Channel optimization

Ieder afzonderlijk kanaal is in staat om een ander kanaal crosschannel te versterken. Door ieder kanaal afzonderlijk te verrijken, wordt de dialoog met de (potentiële) klant steeds effectiever. Wij helpen je om jouw kanalen optimaal te laten samenwerken. 

Let’s talk? Wil je eens sparren met een van onze experts?
Vul het contactformulier in, mail naar info@searchresult.nl of bel 073-303-5999