Consumenten hechten steeds meer waarde aan directe en persoonlijke gesprekken. Dat zien we niet alleen terug in de populariteit van chattools als WhatsApp en Facebook Messenger, maar ook in de groeiende behoefte vanuit consumenten om snel(ler) geholpen te worden in hun zoektocht naar informatie.
Van conversie tot het versnellen van het selectieproces
De inzet van chatbots en voice assistenten kan niet alleen helpen in het (sneller) beantwoorden van support vragen, ze kunnen ook ingezet worden voor het genereren van extra leads of om het selectieproces te versnellen.
Een digitale assistent, op ieder moment van de dag
Vanuit Searchresult maken we, in samenwerking met Adeptiv Lab, diverse conversational oplossingen waarmee we uw klanten eenvoudig op ieder moment van de dag (24/7) en op ieder platform kunnen voorzien van antwoorden en informatie.
Waar kunnen we je mee helpen?
Chatbots
– Support chatbot
– Lead-gen chatbots
– Facebook / Whatsapp chatbots
– Omnichannel chatbots
Voice
– Optimaliseren featured snippets
– Voice search optimalisatie
– Voice assistants op Google Home / Assistant
– Registratie voice domeinen