Data & analytics
Meten is weten. Dit is misschien een open deur, maar we noemen onszelf natuurlijk niet voor niets een datadriven marketingbureau. We houden ons dagelijks bezig met het optuigen van marketingcampagnes, de juiste doelgroepen targetten en natuurlijk campagneresultaten monitoren en evalueren. Alles wat we doen, wordt bekrachtigd door de data die we verzamelen voor onze klanten.
Data is king!
Data verzamelen, analyseren, optimaliseren en vervolgens evalueren. En weer verzamelen, analyseren, optimaliseren, evalueren… Het is de rode draad in de gezamenlijke inspanning om de online performance continu te toetsen en vervolgens te verbeteren.
Met tools als Google Analytics (360), Looker, DataStudio, Firebase (App) Analytics, Visual Website Optimizer en Adobe Analytics zetten we enorme hoeveelheden (big) data om in concrete inzichten.
Alle stappen in de data journey
Onze consultants, data engineers en data scientists staan onze klanten bij gedurende de gehele data journey. Of het nu gaat om het opstellen van een KPI framework of het uittekenen van de data strategie: wij staan voor je klaar.
Je bepaalt zelf hoe de ondersteuning van onze experts eruit moet zien. Je kunt voor een totaalpakket kiezen, maar het is ook mogelijk om onze dataspecialisten aan te haken in een specifieke stap in de data journey.