#DOESLIEF? Doen we!

Of we een bijdrage wilden leveren aan de nieuwe #DOESLIEF-campagne van SIRE? Daar hoefden we niet lang over na te denken. Doen we! Met alle liefde…

De campagne zet onaardig gedrag op de kaart. De boodschap: doe simpelweg eens wat vaker wat aardiger. Met een beetje meer aandacht en oog voor elkaar, komen we als maatschappij een stuk verder.

In de campagne, bedacht door Joe Public, verzorgen wij display advertising en SEA.

Andere bureaus die belangeloos meewerken zijn: Coopr – PR, Blauw Gras – social media, Starcom – mediastrategie, Soundcircus – geluid, The Compound – postproductie, Bart ter Haar – graphic design, Prodigious – studio, Jeroen Hessing – website.

Doen!

De komende dagen zijn de uitingen overal te zien, en op 7 maart krijgt de campagne een interactiever karakter: hou de hashtag in de gaten; hier.

 

 

 

 

 

 

Caroline Bes

Head of Quality & Innovation

c.bes@searchresult.nl