Programmatic Advertising

Of het nu gaat om SEA, displaycampagnes of adverteren via social media; wij hebben (Business Intelligence)kennis en creativiteit – inclusief Creatiestudio aan huis – om daadwerkelijk relevante bezoekers naar je site te bewegen.

En om ze te laten converteren: naar inschrijvingen, aanvragen en/of directe sales.

Door jarenlange ervaring weten wij precies hoe het spelletje werkt.

En door nauwkeurig management, dagelijks monitoren en voortdurend optimaliseren van campagnes behalen we gegarandeerd maximaal rendement.

Daarover vertellen we graag meer hieronder, maar mocht je in de buurt zijn, of gewoon zo snel mogelijk om de tafel willen: aarzel niet en neem contact op.

Doelgroeprelevante één-op-één-communicatie

Van awareness en engagement tot en met het daadwerkelijke conversiemoment. Op basis van beschikbare data ontwikkelen we per doelgroepsegment relevante, stimulerende en herkenbare uitingen.

Realtime afgestemd op de specifieke behoefte van de consument op dát moment. Vervolgens laden we verschillende proposities op productniveau automatisch in, compatible (en responsive) met alle schermen en kanalen.

Aanpak

1. Succesvolle programmatic-campagnes starten met concepting. Aan de hand van de ATL-criteria en andere merk- en/of campagnegebonden voorschriften stemmen we via storytelling alle creatives op elkaar af (IAB-sets, Rich Media, Video ads, mobile creatives en Facebook-ads).

2. Op basis van een gefaseerde aanpak (het touch, tell, sell-principe) zetten we vervolgens de campagnestructuur op. Zodat we efficiënt kunnen rapporteren en creatives op elk moment flexibel kunnen wijzigen.

3. Tegelijkertijd zetten we (programmatic) media buying strategieen op (zie ook media-inkoop) en starten we met dagelijkse monitoring en optimalisatie, waarbij we direct bijsturen op performance.

Dagelijks zowel handmatig als geautomatiseerd geoptimaliseerd, mede dankzij het gebruik van krachtige algoritmes.

Search, Programmatic en Creatie: de ultieme combinatie

Aan de hand van zoekvragen segmenteren we consumenten aan de hand van de fase in hun orientatie- of beslissingsproces. Deze data integreren we in onze display-campagnes, zodat uitingen perfect aansluiten bij de behoefte van de consument op dat specifieke moment.

Naast data uit Search zorgen we ook voor de opbouw van data over sitebezoekers. Zodat we weten of we te maken hebben met prospects of bestaande klanten.

Naast relevante één-op-één-communicatiemogelijkheden gericht op een specifiek (product)aanbod, biedt deze benadering tal van retentie-, cross-sell- en upsell-mogelijkheden.

Dynamic creatives

Op basis van alle beschikbare data ontwikkelen we dynamic creatives, die verschillende proposities op productniveau automatisch inladen én combineren met de juiste call-to-actions. Door op deze wij te personaliseren zorgen we voor effectievere en efficiëntere campagnes.

Dé rugdekking die onze opdrachtgevers zoeken bij het bouwen aan mooie cases, via de meest geavanceerde online advertisingkanalen.

Precies waar je naar op zoek bent?

Op zoek naar meer rendement uit programmatic en RTB? Hoogste tijd om daadwerkelijke impressions (in plaats van alles inclusief ongezien Below the Fold) ook als KPI op de kaart te zetten? Meer weten over attributiemodeling, dynamic creatives of andere display-specialismen?

Neem – ook wanneer je organisatie nog uitsluitend in een oriënterende fase zit – gewoon eens een kijkje bij ons in de keuken. Je bent altijd welkom in Den Bosch, of Amsterdam.

Vul het contactformulier in, mail naar info@searchresult.nl of bel 073 – 6811 007.

 

Partners

Read more about our partners