Gratis whitepaper: inzet mediabudget optimaliseren met intelligente attributiemodellen

De toekomst is aan intelligence in custom attribution

De inzet van mediabudget optimaliseren dankzij intelligente attributiemodellen. Iedereen heeft het erover. Sommigen doen het al. Maar hoe intelligent zijn de verschillende modellen daadwerkelijk? Hoeveel nattevingerwerk komt er nog aan te pas? En wat is nu eigenlijk de norm waar organisaties vandaag op moeten standaardiseren om morgen geen euro meer te hoeven verspillen?

Wat je moet weten over de toekomst van attributiemodellen

Deze whitepaper zet de voor- en nadelen van de verschillende attributiemodellen van vandaag de dag op een rij. Het laat zien hoe je marketingbudgetten optimaal kunt verdelen over alle kanalen en campagnes, door conversieattributie te combineren met slimme algoritmes. En de paper beschrijft de praktijk beyond custom attributie. Highlights:

  • De opkomst en ondergang van verschillende attributiemodellen
  • Custom attribution – waar te beginnen?
  • Tools
  • Insights
  • In scenario-experimenten naar optimalisatie van mediabudgetten
  • Van analysetools tot adviestools

Wie het zich niet kan veroorloven om mediabudget te verspillen, vraagt de gratis whitepaper vandaag nog aan:

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]
Marketing Searchresult

marketing@searchresult.nl