Mad Men? Digital Math Men!

Op woensdag 3 juni 2015 vindt de vierde editie van Digital Marketing Live! (DML) plaats. Een dag boordevol niet te missen demo’s, paneldiscussies, workshops, pitches en round tables over marketing en online advertising.

En ja, één plus één is twee, daar dragen we natuurlijk graag een steentje aan bij.

Met Digital Math Men Insights

Een serie interactieve sessies (in kleine groepen om uitgebreid in te kunnen gaan op specifieke vragen) over duurzame programmatic marketingstrategieën.

In goede banen geleid door onze Digitale Don Drapers Michel Vennema en Marlon Brokke.

Achtergrond

Er wordt al lang gesproken over 1-op-1-marketing op grote schaal. En nu technische knelpunten opgelost zijn, is de tijd er ook echt rijp voor.

Met programmatic marketing en de juiste datasets kun je je doelgroep op het juiste moment met de juiste boodschap bereiken, gedurende de hele customer journey. Van oriëntatiefase tot en met het daadwerkelijke conversiemoment, en daarna.

Maar hoe pak je dat aan? En wat zijn de plussen en minnen?

Een succesvolle programmatic marketingstrategie staat of valt met geavanceerde segmentatietechnieken.

In de sessies gaan we daarom in op hoe je structureel klantdata verzamelt en hoe je die in kunt zetten voor analyses en dynamische remarketing.

En op hoe je vervolgens relevante 1- op-1-communicatie met verschillende doelgroepen bewerkstelligt, onder meer via intelligente displaycampagnes.

Tel uit je winst?

Inderdaad!

Zie voor meer informatie over het congres http://www.digitalmarketinglive.nl/timetable Dan rekenen wij er alvast op dat je 3 juni aanschuift om deel te nemen aan Digital Math Men Insights.

Tijdstip presentatie Digital Math Men: de belofte van 1-op-1-marketing op grote schaal

12.00 – 12.30 uur op Stage 5

De Digital Math Men Insights Round Table-sessies (Round Table 4): duurzame programmatic marketingstrategie

13.30 – 14.00 uur
14.15 – 14.45 uur
15.00 – 15.30 uur
15.45 – 16.15 uur

Eerder 1-op-1?

Mocht je voor 3 juni al eens rond de tafel willen voor een goed gesprek over programmatic marketing, ook dan zien we je vanzelfsprekend graag. Laat maar weten!

Michel Vennema

m.vennema@searchresult.nl