Datalicious

Ontdek jouw ideale mix met Google Attribution!

Goed nieuws! Voor ons, maar vooral voor jou!

Na formele erkenning van onze expertise in Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize en Google Data Studio, mogen we nog een certificering toevoegen aan ons lijstje: Google Attribution.

Datalicious

Al onze certificering op een rij!

Google bood al mogelijkheden om de standaard last-click-attributie te vervangen door verschillende modellen in multichannel-analyserapporten. Maar nu brengt Google attributie echt naar een nieuw level!

Met Google Attribution en Google Attribution 360 Bèta kunnen we op basis van voorspellende statistiek en specifieke conversiepunten tot in de diepere lagen van een kanaal attributie toekennen aan de verschillende touchpoints uit de customer journey.

Het biedt sneller, scherper, actueler inzicht in hoe je verschillende uitingen, kanalen en campagnes presteren. En het bevat, als kers op de taart, een budgetverdelingstool!

Daarmee komen de volgende termen ineens binnen handbereik van een veel groter publiek:

  • Marketingmix-modelling
  • Datadriven attributie
  • Voorspellende statistiek
  • TV-attributie
  • Cross-device-optimalisatie
  • Tal van optimalisatie-experimenten

Alles onder één dak met de Google Analytics 360 Suite

Google Attribution en Google Attribution 360 Bèta zijn onderdeel van de Google Analytics Suite, die je in één oogopslag de prestaties van je marketingkanalen en je (potentiële) klanten toont.

Via de overzichtspagina ga je gemakkelijk door naar een van de Suite-onderdelen:

  • Google Analytics
  • Tag Manager
  • Google Optimize
  • Data Studio
  • Surveys
  • Attribution
  • Audience Center

Google 360

Slim

De Google Analytics 360 Suite-tools geven suggesties over interessante doelgroepen, klanten die hoge omzet kunnen realiseren en nog veel meer actiegerichte insights.

Samen

In de Suite kun je beter dan voorheen samenwerken door realtime data, dashboards, rapporten en inzichten te delen.

Persoonlijk

Begrijp hoe je bezoekers omgaan met jouw merk via verschillende apparaten (mobiel, tablet, desktop), verschillende marketingkanalen en specifieke touchpoints.

Bovendien kun je gepersonaliseerde content aanbieden aan specifieke doelgroepen.

Je begrijpt ons enthousiasme? Mooi!

Concreet: wil jij ook weten hoe je gebruikmaakt van Google’s voorspellende algoritme, om goedpresterende marketinguitingen te spotten, en de inzet ervan te optimaliseren met een budgetverdelingstool?

Neem dan contact met ons op!

We zetten onze tanden graag in je data, zodat we binnenkort wéér een goed excuus hebben om wat te vieren 😉

Zoals je winnende voorsprong op die concurrent. Of het verdubbelen van je impact ondanks minder budget. Of het bereiken van de jaartargets nog voor Q4. Of…

…laat maar weten waar je ondersteuning bij kunt gebruiken, dan staan wij 24/7 én 360 voor je klaar.

Marketing Searchresult

marketing@searchresult.nl