Onze tool Advantiv wint gouden DIA award!

Advantiv: maximale impact op het hoogste niveau in de funnel 

Tijdens een feestelijke live online uitreiking van de Dutch Interactive Awards zijn deze week de beste Nederlandse interactieve cases bekroond. De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn dé prijzen voor het allerbeste interactieve online werk van Nederlandse bureaus. De awards worden sinds 2010 jaarlijks uitgereikt. Emerce organiseert dit jaarlijks samen met Dutch Digital Agencies.

Advantiv wint gouden DIA award in de categorie ‘Zelf ontwikkelde TOOLS’

Searchresult heeft in nauwe samenwerking met opdrachtgever T-Mobile de crossmediale planningtool Advantiv ontwikkeld, waarbij een algoritme bepaalt wat de impact is van exposure in alle mogelijke digitale kanalen op branding-KPI’s zoals merkbekendheid. Met als doel om meer rendement te halen uit budgetten voor merkcampagnes. Deze tool geeft focus bij wat er gemaakt moet worden voor de verschillende online kanalen. Knap hoe onderliggende wetenschappelijke modellen praktisch worden toegepast. De resultaten voor T-Mobile laten zien dat de impact groot kan zijn.

Nieuwsgierig?

Lees hier meer over deze unieke technologie. Of neem gerust eens contact op.

 

Dit bericht verscheen eerder ook op Emerce

Marketing Searchresult

marketing@searchresult.nl