Annoniem

Of we ook nee willen verkopen? Nou, uh… ja…

De feedbackweken zijn in volle gang. Eerst Emerce, toen MTO en dan nu het klanttevredenheidsonderzoek. Hoe tevreden of ontevreden zijn onze opdrachtgevers? Wat doen we goed en wat kunnen we verbeteren?

We legden het voor aan 35 contactpersonen. Conclusie? Klanten geven onze dienstverlening inhoudelijk een rapportcijfer van 8,5 gemiddeld! En overall scoren we een 8. Dat is best iets om over naar huis te bloggen natuurlijk.

Op de vraag wat we moeten doen om van die 8 een 9 of 10 te maken, is de ontvangen feedback redelijk eensgezind: wat pro-actiever / assertiever communiceren. Op verzoek gaan we bijvoorbeeld altijd snel rennen, terwijl we soms juist gas terug of ander alternatief zouden kunnen adviseren.

Keep kei kalm

Goed punt. Working on it!

Ook in de andere uitkomsten kunnen we ons vinden:

• Searchresult is vooral vakinhoudelijk / technisch sterk.
• Searchresult is echt een betrokken partij, dat werkt prettig.
• Op SEA worden we het meest gewaardeerd, SEO is goede tweede.
• Diensten als Display, Social, Attributiemodellering, (Big Data) Analytics worden niet door iedereen afgenomen, maar wel breed gewaardeerd dat we dit bieden.

Wat moeten we vooral blijven doen volgens relaties:

• Passie voor ons vak houden.
• De (technologische) ontwikkelingen blijven volgen en klanten hierover blijven informeren.

Prima uitgangspunt voor een nieuwe CLUBSR met andere woorden! Waarover binnenkort meer.

Niet nu al? Nou vooruit… of nee, NEE, binnenkort!

😉

Gert Jan Delcliseur

Director

gj.delcliseur@searchresult.nl