Over Searchresult

Het is onze missie om continu te bewijzen dat het altíjd beter kan. Om die reden gaan we partnerschappen aan waarin wederkerigheid en innovatie, expertise en motivatie, en transparantie en accountability de weg naar succes zijn.

Met duurzaam rendement op alle online marketingactiviteiten als ultieme uitkomst. Want dat is waar we als performancemarketingbureau voor staan.

Spraakmakende resultaten.

Geleverd door de beste specialisten, creatieven, designers, strategen, technische marketingspecialisten, programmeurs en data-analisten. Schakelend als zoekmachinemarketingbureau, creatiestudio, media-, onderzoeks- en reclamebureau.

Als verlengstuk van je onlinemarketingafdeling moeten we tenslotte álle kennis in huis hebben om feilloos aan de juiste knoppen voor online resultaat te draaien.

Met één-op-één-communicatietechnologie, state-of-the-art-tooling en predictive datamodeling halen we zo maximaal rendement uit campagnes, en behalen én behouden we online topposities voor onze opdrachtgevers.

Op een meetbare en (kosten)transparante manier.

Aan de hand van de volgende pijlers:

Programmatic Marketing

Datagedreven schakelen we altijd snel op basis van de juiste data. We maken daarbij gebruik van inzichten uit big data-analyses en conversie-optimalisatie. Als robuust fundament voor innovatieve programmatic gestuurde search- en display-campagnes.

Gericht op een groot bereik bij awareness-campagnes, tot (veelal actiematig of ‘always-on’) specifieker getarget tot een één-op-één-dialoog. Op elk gewenst moment, op elk scherm (smartphone, tablet, desktop) en in elk kanaal (in apps, social, video).

Always on

Branded performance

Wij hebben de ambitie om de soms ondoorzichtige wereld van media en marketing transparanter te maken. Meetbaarder. Op een pragmatische en resultaatgerichte manier.

Als performancemarketingbureau met ruim tien jaar kennis en ervaring weten we bijvoorbeeld als geen ander wat de waarde van een merk is. Weten we dat performance altijd ook over merkwaarde en de bijdrage daarvan aan de doelstellingen gaat.

Wij geloven daarom ook in één set overkoepelende marketingcommunicatiedoelstellingen, omdat de branding- en performancewereld elkaar versterken als je ze op de juiste manier, complementair aan elkaar inzet.

Tegelijkertijd is dat ook de reden om te werken in multidisciplinaire teams, en om regelmatig op de locatie van onze klanten te zijn. En andersom, om de professionals van opdrachtgevers ook uit te nodigen om bij ons op kantoor in Den Bosch of Amsterdam te werken.

Omdat we sterk geloven in het dichter bij elkaar brengen en integreren van de werelden van performancemarketeers en brandthinkers.

Performancegericht

‘Always-on storytelling’

Programmatic-strategieën ondersteunen we altijd met onze predictive-modeling-tools. Deze voorspellen welke customer journeys, met welke kanalen (touchpoints) de moeite waard zijn om te optimaliseren, en in welk exact stadium dat is, om sales te maximaliseren en de best mogelijke ROI te behalen.

Mede aan de hand van die tooling zien we in de nabije toekomst campagnes evolueren naar een minder ad-hoc, meer always-on-structuur. Met een hogere (on- & offline) inkomstenbasislijn, minder noodzaak om campagne te voeren op prijs en kortingen, en minder verlies van marge te hoeven accepteren.

Effectief evoluerend van door media & acties bepaalde, naar door mensen (doelgroep/klant) bepaalde campagnes. Waarbij de ATL-branding-inspanningen zich continu weten om te zetten naar online verkoop.

Dankzij doelgroeprelevante één-op-één-communicatiemomenten. Met de juiste boodschap, op het juiste moment in het juiste kanaal.

Over alle online kanalen heen. Gedurende de hele customer journey; van oriëntatiefase tot en met het daadwerkelijk conversiemoment en daarna.

Visie: omdat het altijd aantoonbaar beter kan

Consumenten denken niet in online en offline, campagnes, branding, performance, targets en KPI’s. Zij hebben een behoefte of vraag en zoeken het hele jaar door naar vervulling hiervan. Het is aan ons om aan te sluiten bij die behoeftes. Met de merken van onze opdrachtgevers voor hen als houvast.

Door het samenbrengen van (online) branding en performance, bouwen we zo samen de relatie verder uit. Met een consistent verhaal en relevante boodschappen. In constante dialoog. Zodat consumenten niet alleen vandaag, maar vooral morgen, trouw blijven aan hun merk.

Gestimuleerd door slim campagnemanagement, de juiste aandacht en zorg, pijlers zoals benoemd op deze pagina en niet in de laatste plaats onze drive om te bewijzen dat het altijd beter kan. Dat is uiteindelijk de crux.

Dat je denkt dat het altijd beter kan. Daarom kies je voor Searchresult.

Meer informatie over Searchresult? Laat het weten via het contactformulier, info@searchresult.nl of bel 073 – 6811 007.

 

Partners

Read more about our partners