A day at the office

Deze pagina biedt je een voorproefje van een dagje Searchresult. Neem gerust een kijkje in onze keuken. En lijkt het je wat? De deur naar de vacaturepagina staat open…

Een werkdag bij Searchresult

Het is 7.00 uur, de wekker gaat. Ik rek me uit en spring uit bed. Een glimlach verschijnt, want ik besef me: het is weer maandag en we mogen weer…

Rankings checken en overleg
Op het kantoor aangekomen, check ik meteen de rankings van mijn klanten. Staan we nog steeds met alle zoekwoorden en advertenties in de topdrie van Google? Hoeveel conversies zijn er dit weekend gevallen? Liggen we nog op koers met de doelstellingen?

Tools zoals AdWords en Analytics draaien overuren. Ik overleg met collega’s uit hetzelfde klantenteam wat hen is opgevallen. Samen analyseren we de resultaten en ik denk na over hoe het deze week nóg beter kan gaan. Want alleen het beste is goed genoeg.

Smullen van ontwikkelingen en trends

Tijd voor een kop koffie. Bij het koffiezetapparaat kom ik een collega tegen en ik vraag hoe haar weekend was. Ze vertelt me dat ze een interessant artikel heeft gelezen over de ontwikkelingen in het algoritme van Google, waar ik wellicht ook wat mee kan. Nieuwsgierig als ik ben, spreek ik af dat we het hier tijdens de lunch nog even over hebben.

Evaluatie is sleutel tot verbetering
Wanneer ik mijn mailbox open, beantwoord ik de online post één voor één. Er zit ook een e-mail bij van TINYpulse. TINYpulse is onze evaluatietool, die wekelijks om gedachten en feedback van alle collega’s vraagt. Deze week: ‘hoe kunnen wij de communicatie binnen onze organisatie verbeteren?’.

Ik geef eerlijk antwoord, omdat ik weet dat er daadwerkelijk naar geluisterd wordt. Door continu kritisch te blijven en te evalueren zorgen we voor succes. We willen niet het grootste, maar wel het beste zijn in wat we doen!

Three steps ahead: goed, beter, best
Om 12.45 uur bestormen we het trappenhuis naar beneden: lunchtijd! Tijd voor een kop tomatensoep of broodje Knaks.

Ik zoek die collega die ik eerder sprak op, om gedachten uit te wisselen over de ontwikkelingen waar zij het eerder over had. Ik raak geïnspireerd en mijn handen jeuken om aan de slag te gaan. Dit is wat Searchresult zo bijzonder maakt. We blijven altijd ‘three steps ahead’.

Strijdplan voor marketingacties bedenken

Terug op mijn plek gaat de telefoon. Het is een klant. Er komt een nieuwe marketingactie aan en hij vraagt of wij hier iets mee kunnen. Natuurlijk! Als ik alle informatie ontvangen heb, duik ik er meteen in.

Ik plan een overleg in met het team en zorg dat alle neuzen dezelfde kant op staan. We kijken hoe we dit op een goede manier kunnen presenteren, voor maximaal resultaat.

Over tot actie voor maximaal rendement
Advertentieteksten worden geschreven en campagnes aangezet. Ik schrijf zelf content voor de website. Aan het eind van de middag bel ik de klant terug voor de terugkoppeling. Even afstemmen of alles zo naar wens is.

We gaan pas naar huis als onze klant tevreden is. Een typisch kenmerk voor onze duurzame en intensieve manier van samenwerken. Pfff, de dag is weer voorbij gevlogen. En dan nu snel omkleden om met enkele collega’s mee te doen aan een bootcamp op het parkeerterrein hiernaast.

Zo… nu jij. Zien we je binnenkort bij ons op kantoor?

Partners

Read more about our partners