We make brands grow

Searchresult zorgt ervoor dat je gezien wordt. En gezien worden, is overwogen worden. Want bekend maakt bemind. Het is één van de zeven pijlers waar we op bouwen. Om jouw merk als geen ander te laten groeien.

De pijlers, ingegeven door Byron Sharp, zijn Reach, Be easy to buy. Get noticed, Refresh and build memory structures, Create and use distinctive brand assets, Be consistent, yet fresh & Stay competitive.

Hoe we dat doorvertalen naar online vind je in deze (gratis) whitepaper.

In lijn met Sharp moeten brand marketeers die hun merk ook digitaal willen bouwen, afstappen van die exclusieve focus op behavioural targeting en hun heil meer, en/of in ieder geval óók, zoeken in een oude en bekende metric: bereik.

Uniek, incrementeel en impactvol bereik. Uniek (als in in zoveel mogelijk unieke ontvangers van de boodschap) omdat massa nodig is. Onbekend maakt tenslotte onbemind.

Incrementeel, omdat de doelgroepen verspreid over tientallen kanalen te vinden zijn, het is een optelsom. En impactvol in creatie en frequentie, om opvallend en onderscheidend te zijn.

Zo zorgen we voor breed bereik, ook digitaal, en staan we voor impact. Met ouderwetse awareness-campagnes en een nieuwe generatie tools om bereik te optimaliseren, zodat consumenten die weg naar je merk moeiteloos weten te vinden.

Precies wat je zoekt? Neem dan contact op!