• Our agencies
    • Adeptiv
    • Adeptiv UK
    • Searchresult
    • Yourzine
LogoLogoLogoLogoLogo
  • Expertises
    • Strategie
      • Branding
      • Sales & Performance
    • Data & Analytics
      • Cloud
      • Attributie
      • Data Science
      • Data Engineering
      • Web Analytics
      • Dashboarding
    • Marketplaces
      • Strategie
      • Onboarding
      • Productdata, content en SEO
      • Adverteren
      • Analytics
    • Owned channels
      • Voice
      • Conversational
      • UX & CRO
      • UX
      • Youtube
      • ASO
      • SEO
    • Paid media
      • Online Media & Programmatic
      • Social Media Advertising
      • Creatie
      • Affiliate Marketing
      • SEA
    • Tooling & technologie
      • Google Snippet Optimizer
  • Over
    • Visie
    • Cases
    • Team
    • Certificeringen
    • Academy
  • Whitepapers
  • Webinars
  • Blog
  • Vacatures
    • Careers
  • Contact
  • Expertises
    • Strategie
      • Branding
      • Sales & Performance
    • Data & Analytics
      • Cloud
      • Attributie
      • Data Science
      • Data Engineering
      • Web Analytics
      • Dashboarding
    • Marketplaces
      • Strategie
      • Onboarding
      • Productdata, content en SEO
      • Adverteren
      • Analytics
    • Owned channels
      • Voice
      • Conversational
      • UX & CRO
      • UX
      • Youtube
      • ASO
      • SEO
    • Paid media
      • Online Media & Programmatic
      • Social Media Advertising
      • Creatie
      • Affiliate Marketing
      • SEA
    • Tooling & technologie
      • Google Snippet Optimizer
  • Over
    • Visie
    • Cases
    • Team
    • Certificeringen
    • Academy
  • Whitepapers
  • Webinars
  • Blog
  • Vacatures
    • Careers
  • Contact
Zoeken:
Searchresult / Werk / Allsecur The long way home

Allsecur The long way home

“Help ons de massa van ‘slapers’ in Nederland wakker te maken en te overtuigen op service- en kwaliteitselementen door de ATL (Above The Line) campagne door te vertalen naar online.”
 
Allsecur is een nieuwe weg ingeslagen waar de focus gedurende campagnes niet enkel op besparen ligt, maar ook op innovativiteit en de service/dienstverlening. Dit heeft een positief effect, maar de portefeuille groeit niet hard genoeg. Extra groei wordt gerealiseerd door de Allsecur boodschap te blijven verrijken met service- en kwaliteitselementen.
 
Voor deze campagne is er een cultuuromslag gemaakt met betrekking tot online advertising strategie. Voorheen werd Allsecur’s online media inzet geoptimaliseerd op performance KPI’s en bevatten alle uitingen altijd een zeer directe call to action boodschap. Om de doelstelling te behalen om slapers aan Allsecur te verbinden is er gekozen voor een alternatieve aanpak voor de eerste contactmomenten met slapers, met alternatieve en laagdrempelige KPI’s zoals uitgekeken video’s en in-banner interacties.
 
Met specifieke interactieve video’s en rich media met minder nadruk op call to action, verwachtten we beter in staat te zijn om de interactie op te zoeken met de slapers en bruikbare datapunten voor opvolging te genereren en zo grote hoeveelheden data op te kunnen bouwen op basis van meer laagdrempelige interacties.
 
Met een gefaseerde campagnevoering hebben we de enorme hoeveelheid interactie datapunten uiteindelijk in de laatste campagnefase opgevolgd met een directere call to action. Dit heeft onder aan de streep tot meer online sales geleid, waardoor deze gefaseerde aanpak met alternatieve boodschappen en KPI’s zijn waarde heeft bewezen voor Allsecur.

Datum:

8 oktober 2018

Share:

Gerelateerde cases

  • Bekijk de case van Jumbo
  • Bekijk de case van
  • NL ziet Bekijk de case van
  • Bekijk de case van
  • T Mobile Bekijk de case van
  • Bekijk de case van Jumbo
  • Bekijk de case van Ziggo
  • Bekijk de case van Essent
  • Bekijk de case van T-Mobile
  • Bekijk de case van Brabantia
  • Bekijk de case van Politie Zeeland & West-Brabant

Over

  • Expertises
  • Cases
  • Blog
  • Team
  • Disclaimer

Volg ons op

 

Emerce badge    gwpELHBO

Vacatures

Searchresult blijft groeien, waardoor we continu op zoek zijn naar online specialisten. Vakidioten die er alles aan doen om onze opdrachtgevers online succesvol te maken.

 

Voel je je aangesproken? Check de vacatures, mail naar solliciteren@searchresult.nl en overtuig ons van je kunnen.

Certificeringen

Wij verwachten van onze collega’s dat hun actuele kennis toereikend is voor toekomstige instant-certificering in alle denkbare niches.

 
Vandaar dat de verzameling aan huidige certificaten en stempeltjes ook boekdelen spreekt.

 

Adres

’s-Hertogenbosch

Willemsplein 2
5211 AK ’s-Hertogenbosch

   

T: 073-3035999

E: info@searchresult.nl

    

Utrecht

Nijverheidsweg 16 C
3534 AM Utrecht

© 2020 | Searchresult is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd.

Cookie Settings