Essent biedt haar klanten veel voordeel. Zoals de hele dag door een daltarief. Dat is top natuurlijk, alleen… niet iedereen weet dat. Consumenten zijn bovendien van mening dat overstappen nog veel gedoe is. Daarom zorgt Essent voor een snel en eenvoudig verleng- & overstapproces met de belofte: “Altijd een extra laag daltarief voor iedereen.”Aan ons om die boodschap te verspreiden.
Bekendheid van de propositie bewerkstelligen. Ook wil Essent graag dat consumenten een merkvoorkeur ontwikkelen. Om zowel de retentiedoelstellingen (behoud klanten, onder meer door contractverleningen) als acquisitie-targets een impuls te geven.
In de Altijd Daltarief-campagne hebben we gekozen voor een uitgekiende doelgroepstrategie volgens het See-Think-Do-model van Google. We volgen daarbij de customers in hun journey, telkens scherp inspelend op de fase waarin ze zich bevinden. Met passende uitingen aan de hand van verschillende datasignalen (1st/3rd party).
De campagne is volledig Programmatic ingekocht. Op deze manier houden we grip, hebben we altijd de beste prijs voor de media-inkoop (noem het een daltarief ;)) en kunnen we real-time bijsturen waar nodig.
7 oktober 2018
Welkom.
Vanaf november is Searchresult veranderd in Springbok.
Nieuwsgierig?