Jumbo België bouwt e-maildatabase op met ludieke WebAR activatie campagne.
Hoe kunnen we een e-mail database voor Jumbo België gaan opbouwen, zodat Jumbo België in de toekomst structurele e-mail campagnes kan versturen.
Eind 2019 lanceerde Jumbo zijn eerste winkels in België. Het startschot voor Jumbo om de 7 zekerheden ook naar onze zuiderburen te brengen. Ondanks de groeiende populariteit van de supermarkt blijft het voor Jumbo een uitdaging om een e-mail database op te bouwen om structureel klanten via nieuwsbrieven te bereiken.
Searchresult heeft in opdracht van Jumbo Supermarkten België een WebAR campagne ontwikkeld om de e-mail database van Jumbo op te bouwen.
Met deze ludieke game brengen we de winkelkar en de eigen huismerken van Jumbo verder tot leven middels augmented reality (WebAR). Jumbo klanten kunnen, na het invullen van hun e-mail adres, de waarde van de producten in de winkelkar raden en daarmee kans maken op diverse boodschappenpakketten.
De game werd onder de aandacht gebracht in het magazine van Jumbo middels een QR code. Daarnaast is de campagne ook op social kanalen ingezet. Momenteel wordt er bekeken of de WebAR game ingezet kan worden als activatie op de winkelvloer en in alle offline uitingen van nieuwe Jumbo vestigingen in België.
16 juni 2021
Strategie
Welkom.
Vanaf november is Searchresult veranderd in Springbok.
Nieuwsgierig?