• Our agencies
    • Adeptiv
    • Adeptiv UK
    • Searchresult
    • Yourzine
LogoLogoLogoLogoLogo
  • Expertises
    • Strategie
      • Branding
      • Sales & Performance
    • Data & Analytics
      • Cloud
      • Attributie
      • Data Science
      • Data Engineering
      • Web Analytics
      • Dashboarding
    • Marketplaces
      • Strategie
      • Onboarding
      • Productdata, content en SEO
      • Adverteren
      • Analytics
    • Owned channels
      • Voice
      • Conversational
      • UX & CRO
      • UX
      • Youtube
      • ASO
      • SEO
    • Paid media
      • Online Media & Programmatic
      • Social Media Advertising
      • Creatie
      • Affiliate Marketing
      • SEA
    • Tooling & technologie
      • Google Snippet Optimizer
  • Over
    • Visie
    • Cases
    • Team
    • Certificeringen
    • Academy
  • Whitepapers
  • Webinars
  • Blog
  • Vacatures
    • Careers
  • Contact
  • Expertises
    • Strategie
      • Branding
      • Sales & Performance
    • Data & Analytics
      • Cloud
      • Attributie
      • Data Science
      • Data Engineering
      • Web Analytics
      • Dashboarding
    • Marketplaces
      • Strategie
      • Onboarding
      • Productdata, content en SEO
      • Adverteren
      • Analytics
    • Owned channels
      • Voice
      • Conversational
      • UX & CRO
      • UX
      • Youtube
      • ASO
      • SEO
    • Paid media
      • Online Media & Programmatic
      • Social Media Advertising
      • Creatie
      • Affiliate Marketing
      • SEA
    • Tooling & technologie
      • Google Snippet Optimizer
  • Over
    • Visie
    • Cases
    • Team
    • Certificeringen
    • Academy
  • Whitepapers
  • Webinars
  • Blog
  • Vacatures
    • Careers
  • Contact
Zoeken:
Searchresult / Werk / T-Mobile

T-Mobile

De uitdaging

Door steeds wisselende abonnementen, bundelprijzen en introducties van nieuwe smartphone-modellen, had SEA veel onderhoud nodig. Het SEA-accountbeheer werd bovendien tot die tijd met de hand uitgevoerd. Dat is duur. Extra duur omdat handmatige aanpassingen foutgevoelig zijn. Stel je voor dat je vergeet om een ​​bestemmingspagina te wijzigen die overeenkomt met de advertentietekst. Of erger nog, je adverteert een oude prijs. Daarom moest er een oplossing worden gezocht die ervoor zorgde dat advertenties automatisch up to date werden gehouden.

Het doel

Het op een makkelijke manier up to date houden van de advertentiegroepen en campagnes.

Het resultaat

  • 100% correcte prijzen in advertentietekst
  • 100% correcte details op bestemmingspagina’s
  • Aanzienlijke besparingen in tijd besteed aan accountbeheer (10%)
  • Geen handmatige aanpassingen in geval van voorraad update
  • Geen handmatige controle van de juistheid van de pagina’s voor het plaatsen en kopiëren van advertenties

 

Waarom is deze campagne zo geweldig?

Het SEA-accountbeheer was in 2014 nog veel handwerk. Telkens wanneer het online portfolio werd bijgewerkt met nieuwe mobiele telefoons en prijzen, moesten consultants aan de slag om bestemmingspagina’s, advertentieteksten en nieuwe set trefwoorden aan te passen. Soms werden kleinere updates echter niet gecommuniceerd. Niet door gebrek aan commitment van beide partijen, maar soms bleven kleinere prijsupdates buiten de scope voor ons marketeers.

Wij ontwikkelden een productfeed die is verbonden met de online winkel in combinatie met DoubleClick Inventory Management om het aanmaken van campagnes en advertentiegroepen te automatiseren en de pagina’s voor het kopiëren en landen van advertenties te updaten op basis van feed-specificaties.

Datum:

6 oktober 2018

Share:

TMNL

T Mobile store front inside a mall in New Jersey. T Mobile is the third largest mobile carrier in the US based on number of subscribers.

Gerelateerde cases

  • Bekijk de case van Jumbo
  • Bekijk de case van
  • NL ziet Bekijk de case van
  • Bekijk de case van
  • T Mobile Bekijk de case van
  • Bekijk de case van Jumbo
  • Bekijk de case van Ziggo
  • Bekijk de case van Allsecur
  • Bekijk de case van Essent
  • Bekijk de case van Brabantia
  • Bekijk de case van Politie Zeeland & West-Brabant

Over

  • Expertises
  • Cases
  • Blog
  • Team
  • Disclaimer

Volg ons op

 

Emerce badge    gwpELHBO

Vacatures

Searchresult blijft groeien, waardoor we continu op zoek zijn naar online specialisten. Vakidioten die er alles aan doen om onze opdrachtgevers online succesvol te maken.

 

Voel je je aangesproken? Check de vacatures, mail naar solliciteren@searchresult.nl en overtuig ons van je kunnen.

Certificeringen

Wij verwachten van onze collega’s dat hun actuele kennis toereikend is voor toekomstige instant-certificering in alle denkbare niches.

 
Vandaar dat de verzameling aan huidige certificaten en stempeltjes ook boekdelen spreekt.

 

Adres

’s-Hertogenbosch

Willemsplein 2
5211 AK ’s-Hertogenbosch

   

T: 073-3035999

E: info@searchresult.nl

    

Utrecht

Nijverheidsweg 16 C
3534 AM Utrecht

© 2020 | Searchresult is ISO:9001 en ISO:27001 gecertificeerd.

Cookie Settings