Searchresult en NRC Media werken samen

Om antwoord te geven op de veelgehoorde vragen van adverteerders, over optimaal bereik van hun doelgroepen, is NRC Media een nieuw kennisnetwerk gestart.

Zes gespecialiseerde ondernemingen maken deel uit van dit netwerk: Red Banana, Bandbreed, DPI, MarketingMonday, QUADIA Web TV en Searchresult.

Hun kennis en ervaring komt daardoor direct beschikbaar voor klanten van NRC Media.

Het Roosendaalse bureau Red Banana van Henk de Hooge, eigenaar en oprichter van marketingblog DutchCowboys, heeft zich gespecialiseerd in online strategie, webcare, zoekmachine- en contentmarketing.

Kennis van online concepten wordt ingebracht door Bandbreed uit Utrecht, terwijl het Scheveningse DPI in het netwerk optreedt als expert in online en offline visuele 3D communicatie.

MarketingMonday ondersteunt organisaties bij het ontwikkelen, vernieuwen en/of implementeren van succesvolle commerciële strategieën, waarin nieuwe media de hoofdrol spelen.

QUADIA Web TV is gespecialiseerd in online video en verzorgt doelgroepgerichte videocontent en de bijbehorende interactieve technologie.

En Searchresult ten slotte, richt zich op het verhogen van online rendement.

“Met dit kennisnetwerk verbeteren wij onze dienstverlening aan adverteerders en investeren in innovatie marketing- en communicatietools voor advertentiecampagnes”,

zegt Martijn Standaart, commercieel directeur NRC Media.

“Niet alleen onze adverteerders, maar ook andere geïnteresseerden kunnen nu al profijt hebben van deze ontwikkeling.

Op nrcmedia.nl delen de partners wetenswaardigheden via een blog.

En binnenkort wordt onder de naam ‘NRC Media Embassy’ een viertal interessante kennissessies georganiseerd, waarin de adverteerders adviezen krijgen over hoe zij hun doelgroep optimaal kunnen bereiken.

Adverteerders kunnen dus voortaan ook terecht bij NRC Media voor vragen en persoonlijk advies over online marketing, social media, SEO, augmented reality/3D animaties, webcare en online video en webcasting.”

NRC Media is uitgever van NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl. Doordeweeks bereikt NRC Handelsblad gemiddeld 491.000 lezers (oplage 201.619) en nrc.next 316.000 lezers (oplage 83.037).

In het weekend, met NRC Weekend (oplage 287.930), de zaterdaguitgave van NRC Handelsblad en nrc.next, worden 717.000 lezers bereikt. De website nrc.nl heeft 3,5 miljoen unieke bezoekers per maand.

Gert Jan Delcliseur

Director

gj.delcliseur@searchresult.nl