Searchresult Weekly Wrap-up #9

De nieuwtjes en achtergrondartikelen die onze aandacht wisten te trekken afgelopen week. Handig verzameld in 1 blogpost.

Om direct te lezen op de vrijdagmiddag, op te slaan in je Pocket of Flipboard, of om op te splitsen en slow released te delen met je collega’s om te laten zien hoe goed je zelf alles in de gaten houdt.

  • Enhancing the Google Display Network with new innovations – 30 sept
    Met 3 mooie aankondigingen wordt GDN weer wat prettiger om op te adverteren: nieuwe audience-inzichten, alleen nog betalen als je advertentie daadwerkelijk in beeld is geweest en dynamic remarketing ads voor alle devices. – adwords.blogspot.com
  • How Ad Blocking Works: Everything You Need to Know – 1 okt
    Ad blockers blijven de gemoederen bezighouden, vandaar: nóg een artikeltje over de werking van ad blockers en de effecten op advertising én web analytics. En vooruit, check ook deze link nog met wat cijfers uit Nederland. – hubspot.com / smartinsights.com
  • What is the Future for Traditional Advertising Agencies? – 30 okt
    Kijk, met zo’n titel weet je onze aandacht te trekken. Waar gaan we naartoe? Meer automatisering, meer SaaS, nóg meer data driven. Geen verrassende inzichten, maar fijn overzicht van alle trends. – searchenginejournal.com
  • Ignorant No More: Crash Course on A/B Testing Statistics – 21 sept
    Hoe lang moet een split-test lopen? Wanneer weet je ‘zeker’ dat een variant de beste is? Hoeveel conversies en bezoekers heb je nodig? Split-testing is makkelijk op te zetten, maar zelfs met de beste tools kan het nog moeilijk zijn op het juiste moment de juiste keuze te maken. – conversionxl.com

Up de hoogte blijven van alle nieuwtjes? Schrijf je dan in de rechterkolom in voor onze nieuwsbrief of volg ons op Twitter.

Marketing Searchresult

marketing@searchresult.nl