Searchresult wint pitch T-Mobile

Searchresult beheert vanaf 1 januari 2011 de Google AdWords campagnes van T-Mobile.

Na een uitgebreid selectietraject kwam Searchresult als winnaar uit de bus.

Kerntaak is het optimaliseren van de campagnes om tegen een lage cost-per-order abonnementen te werven.

Een mooie uitdaging voor zowel Searchresult als T-Mobile in de competitieve telecommarkt.

Partners

Gert Jan Delcliseur, directeur Searchresult, is blij met de deal. “T-Mobile is naast een klant ook een sparringspartner, waardoor we onze kennis en diensten nog verder kunnen ontwikkelen.”

“We kijken uit naar een succesvolle en landurige samenwerking waarin we veel van elkaar kunnen leren, maar vooral presteren! Met deze opdracht kunnen we ‘full-scale’ onze kwaliteiten benutten en bewijzen.”

Meer weten?

Meer weten over het werk dat Searchresult voor T-Mobile doet? Of net als deze provider ook kosten per order verlagen?

Neem dan contact op met Searchresult!

Marketing Searchresult

marketing@searchresult.nl


Welkom.
Vanaf november is Searchresult veranderd in Springbok.
Nieuwsgierig?