Maak het verschil
 
Hoe goed presteren de campagnes op de verschillende kanalen? Weten de kanalen elkaar te versterken? Is de gehele inzet geoptimaliseerd, voor alle doelgroepen, in alle fases van al hun journeys? Waar marketing topsport is geworden, maak je het verschil met een goed doordachte, en regelmatig aangescherpte, kanaalstrategie.
 
Ook, of misschien wel juist, als de digitale kanalen in eigen beheer al naar tevredenheid zijn ingericht, is het goed om ze periodiek tegen het licht te houden. Het kan namelijk altíjd beter. En waar budgetten en winstmarges per definitie onder druk staan, kun je met dat tandje extra vaak precies de winnende voorsprong pakken.
 
In de Digital Channel Audits kijken we onder meer naar Social, Video, SEO, SEA, Programmatic, Analytics en CRO. Per discipline definiëren we wat er nodig is om best-in-class te worden én te blijven. Per kanaal en kanaaloverstijgend leggen we in een overzichtelijk maturity model vast welke stappen er nog te zetten zijn.
 
De uitkomst is een improvement matrix met kansen, uitgezet tegen impact en moeite, ter bevordering van gedegen besluitvorming.
 
Voordelen
– Objectief
– Snel weer up-to-date
– Praktisch, direct toepasbaar advies
 
Wie gingen je voor
NRC, Art & Craft, Zeeman
 
Deliverables
– Maturity model
– Scores
– Improvement matrix
 
Precies wat je zoekt?
Mail dan b.vrijsen@searchresult.nl of bel Bas direct +31 6 232 66 44 1.