Van #DOESLIEF naar #DASLIEF

Iedereen kent ‘m inmiddels wel: de #DOESLIEF campagne van SIRE. Met oog op het goede doel dat de campagne nastreeft, hebben wij hier met alle liefde en plezier een bijdrage aan geleverd. 

Nu heeft SIRE in samenwerking met Joe Public Take-Away Advertising een nieuwe campagne gelanceerd: #DASLIEF. Het uitgangspunt? Het in kaart brengen van saamhorigheid in de coronacrisis, door de mensen achter grote én kleine initiatieven te bedanken. 

Een podium geven aan mensen met een groot hart: daar werken wij uiteraard ook graag aan mee. Daarom heeft Searchresult ook aan deze campagne een belangeloze bijdrage geleverd door de display advertising en SEA te verzorgen. 

Naast Joe Public Take-Away Advertising en Searchresult hebben vele andere partijen een bijdrage geleverd aan deze mooie campagne. Wij kunnen hier maar één ding over zeggen: #DASLIEF.

Check!

De komende tijd zijn de #DASLIEF uitingen overal te zien. Zie ook: https://daslief.sire.nl/campagne

Marketing Searchresult

marketing@searchresult.nl