Cookieless scan:

Iedereen die de vakmedia volgt weet dat er iets groots aankomt voor ons marketeers: de gevreesde Cookie-apocalypse. Vanaf volgend jaar volgt Google het voorbeeld van vele andere (big tech) partijen, en gaan ze definitief afscheid nemen van de good ol’ 3rd party cookie. Hiermee wordt een nieuwe en ingrijpende stap gezet in de evolutie van het digital marketing ecosysteem. 

 

Eén ding is zeker; we weten niet precies hoe de toekomst eruit gaat zien. Dit betekent dat wij marketeers voorbereid moeten zijn op deze onzekerheid. 

 

De onzekerheid zien we ontstaan op drie onderdelen van digital marketing:

 

  1. Media inkoop: wat betekenen de veranderingen voor je huidige media inkoopstrategie + resultaten die je hiermee behaalt en wat zijn de eventuele alternatieven?
  2. Reporting en resultaatmeting: welke rapportages vallen straks om, heb ik nog wel inzicht in resultaat en hoe zorg ik voor het behoud van controle?
  3. Relevantie voor mijn klanten en prospects: is mijn datahuishouding toekomstbestendig om vanuit data relevant te blijven voor klanten?

 

Om vol vertrouwen de onzekerheid tegemoet te gaan hebben wij een scan ontwikkeld, waarbij we de bovenstaande drie onderdelen onder de loep nemen en met een concreet actieplan komen. Een team van media-, data- en analytics-specialisten gaat ervoor zorgen dat jij in de driver’s seat blijft zitten en niet voor verrassingen komt te staan.

 

Interesse?

Vul onderstaand formulier in als jij inzicht in jouw risico’s wilt hebben en daarop wilt anticiperen.

    *We gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen, we delen de gegevens niet met derden.