Weekly Wrap-up #11 – 11 ways to track online to offline

Alsjeblieft: weer een verse dosis waardevolle content, must read news en achtergrondartikelen, handig gebundeld in je favoriete wekelijkse blogpost! Lezen en sharen maar!  

  • Facebook Trounces Google In Display Ad Growth – 9 okt
    De mogelijkheden met display-ads bij Facebook zijn afgelopen tijd flink gegroeid. En dat weten marketeers. De groei van Facebook-display is daardoor ook flink. – forbes.com
  • Is Display Advertising Really in Trouble? – 15 okt
    Lage cpc’s, banners onder de vouw, ad blockers. Dat display niet de beste naam heeft in online advertising is duidelijk. Maar is het allemaal wel zo slecht gesteld met het medium? – hubspot.com
  • Metabeschrijving optimaliseren voor desktop én mobiel – 15 okt
    Het aantal bezoekers dat via een mobiele zoekmachine op je website belandt, wordt groter en groter. Het is daarom belangrijk om de strategie van je metabeschrijving hierop aan te passen. Cindy laat zien hoe je dat doet. – searchresult.nl
  • Is de toekomst van online advertising volledig geautomatiseerd? – 14 okt
    Marco Derksen schrijft over de toekomst van online advertising en haalt er wat interessante grafieken en filmpjes bij over onder meer de doorgemaakte groei (en krimp) van kanalen, programmatic marketing en ad blockers. – searchenginejournal.com

Up de hoogte blijven van alle nieuwtjes? Schrijf je dan in de rechterkolom in voor onze nieuwsbrief of volg ons op Twitter.

Marketing Searchresult

marketing@searchresult.nl